Surfauto

Surfauto

Aeolus heeft een prachtige surfauto die je voor weinig geld mee mag nemen als je (ergens anders) wil surfen. Ook voor andere doeleinden (bijvoorbeeld een verhuizing) kan de surfbus gehuurd worden. Voor het verschillende gebruik, gelden verschillende kosten:

Door onderstaande formulier in te vullen kan de bus worden gereserveerd. Een reservering van de bus is pas één dag van te voren om 12:00 uur ‘s middags definitief. Indien er van tevoren meerdere aanmeldingen voor 1 dag zijn, wordt de bus aan de hand van de volgende prioriteitenlijst toegewezen: 

  1. Reparaties van de bus, 
  2. Surfactiviteiten georganiseerd door Aeolus (Cursus, Vakantie, Weekendje, ect), 
  3. Surfactiviteiten op een andere locatie dan de Kraaij,
  4. Surfactiviteiten op de Kraaij 
  5. Niet-surf gerelateerde activiteit
 
Wanneer je met meerdere surfmaatjes in de auto stapt, bespreek met elkaar wat je doet bij het rijden van eventuele schade (zie HR) of boete. 

Surftrailer

Daarnaast beschikt Aeolus ook over 2 trailers! De ”kleine’ trailer is beschikbaar voor het verplaatsen van enkele surfboards, de ‘grote’ is voorzien van geheel inbouwsysteem waardoor tot wel 10 setjes verplaatst kunnen worden. Ook is de trailer zonder inbouw te gebruiken, bijvoorbeeld voor een verhuizing. Beiden zijn ook te reserveren via onderstaand formulier.

Voor Aeolus gerelateerde activiteiten bedraagt de huur 5 euro per dag, voor niet surf-gerelateerde activiteiten 10 euro per dag. 

 

Oeps, je bent niet ingelogd!

Deze inhoud is alleen voor leden

Windsurfer Game body { margin: 0; font-family: Arial, sans-serif; } #gameCanvas { background: url('https://nssvaeolus.nl/wp-content/uploads/2024/08/8-bit-graphics-pixels-scene-with-ocean-waves-scaled.jpg') repeat-x bottom; background-size: cover; display: block; margin: 0 auto; position: relative; overflow: hidden; height: 40vh; } #windsurfer { width: 100px; height: 100px; position: absolute; top: 50%; /* Center vertically */ left: 50px; transform: translateY(-50%); /* Adjust to center the windsurfer */ background-image: url('https://nssvaeolus.nl/wp-content/uploads/2024/08/surfer.png'); background-size: cover; } .wave { width: 60px; height: 60px; position: absolute; top: 50%; /* Center vertically */ transform: translateY(-50%); /* Adjust to center the wave */ background-image: url('https://nssvaeolus.nl/wp-content/uploads/2024/08/wave.png'); background-size: cover; } #menu { display: flex; justify-content: center; align-items: center; position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; background-color: rgba(0, 0, 0, 0.8); color: white; font-size: 24px; text-align: center; z-index: 10; } #score { position: absolute; top: 20px; right: 20px; color: white; font-size: 18px; }
Score: 0
const windsurfer = document.getElementById('windsurfer'); const gameCanvas = document.getElementById('gameCanvas'); const menu = document.getElementById('menu'); const menuContent = document.getElementById('menuContent'); const scoreDisplay = document.getElementById('score'); let isJumping = false; let jumpHeight = 120; // Adjust the jump height let gameSpeed = 5; let waveInterval = 2500; let score = 0; let gameStarted = false; let waves = []; let gameInterval; let backgroundPosition = 0; let waveTimer; let baseSpeed = gameSpeed; // Store the initial speed to calculate the increase function startGame() { menu.style.display = 'none'; gameStarted = true; score = 0; scoreDisplay.textContent = `Score: ${score}`; gameInterval = setInterval(() => { moveBackground(); moveWaves(); adjustDifficulty(); }, 20); waveTimer = setInterval(createWave, waveInterval); } function adjustDifficulty() { // Increase game speed by 10% every 10 points if (score > 0 && score % 10 === 0) { gameSpeed = baseSpeed * (1 + score / 100); // Increase speed by 10% for every 10 points clearInterval(waveTimer); waveInterval = Math.max(1000, waveInterval - 100); // Decrease wave interval but ensure it stays above 1000ms waveTimer = setInterval(createWave, waveInterval); } } function jump() { if (isJumping) return; isJumping = true; let position = 0; const upInterval = setInterval(() => { if (position >= jumpHeight) { clearInterval(upInterval); const downInterval = setInterval(() => { if (position { const wavePosition = wave.offsetLeft; if (!gameStarted) return; const windsurferRect = windsurfer.getBoundingClientRect(); const waveRect = wave.getBoundingClientRect(); if (wavePosition w !== wave); score++; scoreDisplay.textContent = `Score: ${score}`; } else if ( waveRect.left windsurferRect.left && waveRect.top windsurferRect.top && !isJumping ) { endGame(); } else { wave.style.left = `${wavePosition - gameSpeed}px`; } }); } function moveBackground() { backgroundPosition -= gameSpeed; gameCanvas.style.backgroundPositionX = `${backgroundPosition}px`; } function endGame() { gameStarted = false; clearInterval(gameInterval); clearInterval(waveTimer); menuContent.innerHTML = `

Game Over!
Your Score: ${score}
Press Space or click to Restart

`; menu.style.display = 'flex'; } document.addEventListener('keydown', function(event) { if (event.code === 'Space') { event.preventDefault(); if (!gameStarted) { waves.forEach(wave => wave.remove()); // Remove all remaining waves waves = []; gameSpeed = baseSpeed; // Reset game speed waveInterval = 2500; // Reset wave interval startGame(); } else { jump(); } } }); document.addEventListener('click', function(event) { if (!gameStarted) { waves.forEach(wave => wave.remove()); // Remove all remaining waves waves = []; gameSpeed = baseSpeed; // Reset game speed waveInterval = 2500; // Reset wave interval startGame(); } else { jump(); } ; // Call the jump function on click/tap });